اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۸۹۰
دایی:هنوز معلوم نیست به قرعه‌کشی جام جهانی دعوت شده باشم!
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: درمورد بازی هم باید بگویم که بازی خوب و یک طرفه‌ای بود. از دقیقه یک توپ و میدان در اختیار ما بود.
۱۹:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: در ابتدا شهادت امام رضا (ع) و اتفاقات مربوط به زلزله کرمانشاه را تسلیت می‌گویم. درمورد بازی هم باید بگویم که بازی خوب و یک طرفه‌ای بود. از دقیقه یک توپ و میدان در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. تیم نفت تنها یک موقعیت نصفه و نیمه داشت. خدا را شکر می‌کنم که این 3 امیاز را گرفتیم و شرایطمان را در جدول رده‌بندی بهتر کردیم.


دایی ادامه داد: به همه هموطنانم به خاطر حادثه زلزله تسلیت می گویم. امروز شاهد بازی یک طرفه ای بودیم و از دقیقه یک تیم برتر میدان بودیم. به نظر من در کل 90 دقیقه نفت یک موقعیت نصفه و نیمه داشت ولی ما موقعیت های زیادی داشتیم که به خاطر سهل انگاری بازیکنانمان به گل نرسیدیم. نتیجه عادلانه این دیدار چهار بر صفر یا پنج بر صفر بود. ما در این دیدار مصدومان زیادی داشتیم ولی جوانانمان جواب اعتماد ما را دادند.
او درباره موقعیت های زیادی که از دست می دهند گفت: فوتبال است و بازیکنان من بیش از اندازه موقعیت از دست دادند. ما باید چند نفر اضافه کنیم تا بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم چون ممکن است با رفتن یک گل به دروازه مان بازی را از دست بدهیم. نفت در این دیدار تنها کاری که میکرد از توپ های بلند استفاده می کرد.

سرمربی سایپا درباره حذف نفت از لبیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این نشان دهنده مدیریت ضعیف نه تنها در فوتبال ما بلکه در جامعه ما است. ما مدیرانی داریم که به هیچ عنوان این کاره نیستند. پارسال به چه پشتوانه ای نفت را به گروه قبلی داد؟ آن ها حق همه را پایمال کردند. بر چه اصولی چنین تیم بزرگی را به چنین آدم هایی می سپارند. این افراد معلوم نیست چه دارند یا چه ندارند.
او افزود: ما در استفاده از بازیکنانمان به تجربه و کم تجربه نگاه نمی کنیم و هرکس که آماده باشد بازی می کند. شریعتی می تواند در آینده مدافع قوی باشد.
دایی درباره دعوت شدنش به مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: من از شما این را می شنوم.هنوز دقیقا مشخص نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین